followers

Wednesday, August 6, 2014

Popia serunding kencing manis

Ha..apasal tajuk saya mcm tu,,ha,,kalau nak tau,,nila nk habak mai,,smlm,,ku pergi pasaraya tunas manja,tujuannya nk bl kulit popia dan bahan2 nk wat popia serunding la,hehe skali terjumpa popia serunding segera kau,kat sebelah kulit popia,,apalagi,dengan tamaknya,saya ambik dan tk plak tgk hrganye,tapi etap jgk ambik bahan2 utk wat popia sendiri,,tapi hati ni mmg rs tk sedap je ,yelah da ambik bahan2 nk wat popia serunding,tp ttp jgk ambik yg segera punya,,

Last2 pg la byar kat kaunter,malas nk pikir lama tkt anak meragam dlm kete,,en suami tolong tgkkan,dlm nk byr tu hati ni rs bk cansel je popia serunding  segera tu,knplah berat nak buka mulut,da setal la byr.kn rrm 60 semua,..dlm hati apa yg mahal sgt,ms tu tk tgk la resit lg,,da masuk dlm kete,.layan anak,,dan tergerak k tgk resit,,ha engkau ..rupanya popia serunding tu rm 29.90...hehhe mmg la tk mahal ,tapi aduhai rugi nye lah ,,bila dikira2 bahan2 utk buat sndiri baru brp rm...

Ok,tkpr,sy pujuk hati spya lupakan hal tu,.balik je umah trus la pg goreng,esited kan,,da bl mahal2 msti nk cb ,nk jgk tau kesedapannya,,berbaloi ke tak dgn hrga tu,sempat lg bgtau pda anak ,"malam ni kita makan yg segera ni dl ye,esok mama buat yg lain kat adik,"

Siap goreng smpai la ms nk merasa...alangkah hampanya...bila rs yg diharapkan tkde pd popia tu,,serunding dia manis bebeno...blh kencing manis trus..walaubgaimana pun,,sy anggap tkde rezeki,,so hari ni,,bru la smngt nk wt serunding sendiri..biarlah susah skit,janji.rsanya meletop..hehhedan yg paling pnting,anak suka makan,tersenyum bila tgk dia makan air tgn ibunya sndiri,,puas hati kan?

Sekian la coretan ku di hari ini...wassalam

No comments:

klik disini

ORDER FORM

Nama
Email Address
Contact No/Hp No
Delivery Address
Order/Quantity
Method of Payment Maybank
CIMB
Delivery Method
Any Inquiries

Click here to create your own form.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Lepak

Loading...